Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Дубовик Тетяна Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лідогенерація як засіб управління трафіком веб-сайту (за матеріалами ТОВ «ТЕХІНСЕРВІС», м. Київ) студента(DTEU, 2024-12) Черненко Іван Вячеславович; Дубовик Тетяна ВіталіївнаЧерненко І.В. 3 «Лідогенерація як засіб управління трафіком веб-сайту» (за матеріалами ТОВ «ТЕХІНСЕРВІС», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи лідогенерації як інструменту управління веб-трафіком у сфері інжинірингу та автоматизації виробничих процесів. Досліджено конкурентне середовище ТОВ "Техінсервіс", визначено сильні та слабкі сторони діяльності компанії у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючі методи лідогенерації, обґрунтовано результативність розроблених заходів для оптимізації маркетингової стратегії та підвищення економічної ефективності компанії.. Ключові слова: лідогенерація, веб-трафік, конверсія, маркетингова стратегія. Chernenko I. " Lead generation as a means of managing website traffic " (based on the materials of LLC "Techinservice", Kyiv) The work defines the theoretical foundations of lead generation as a tool for managing web traffic in the field of engineering and automation of production processes. The competitive environment of LLC "Techinservice" was analyzed, identifying the company's strengths and weaknesses in comparison with its main competitors. Existing lead generation methods were reviewed, and the effectiveness of proposed measures for optimizing the marketing strategy and improving the company's economic performance was substantiated Keywords: lead generation, web traffic, conversion, marketing strategy.Документ РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ НА СОЦІАЛЬНО-МЕДІЙНИХ ПЛАТФОРМАХ (ДП АТ «ЛПП Україна»)(DTEU, 2024-12) Шатковської Софії Сергіївни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаШатковська С.С. «Рекламна кампанія підприємства торгівлі на соціально-медійних платформах» (ДП АТ «ЛПП Україна»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам реалізації рекламної кампанії підприємства на ринку одягу. Досліджено конкурентне середовище ДП АТ «ЛПП Україна», зокрема бренду Sinsay, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено недостатню активність споживачів у соціальних мережах. Розроблено рекламну кампанію для соціально-медійних платформ, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціально-медійні платформи, сайт, соціальні мережі, таргетована реклама. Shatkovska S.S. "Advertising campaign of a trade enterprise on social media platforms" (SE JSC "LPP Ukraine"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the implementation of the company's advertising campaign on the clothing market. The competitive environment of LPP Ukraine, in particular the Sinsay brand, was studied, and the company's strengths and weaknesses were determined. Insufficient activity of consumers in social networks was revealed. An advertising campaign for social media platforms was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social media platforms, site, social networks, targeted advertising.Документ РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КАКАО (за матеріалами ТОВ «Трекао»)(DTEU, 2024-12) Кулініченко Олександра Федоровича; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКуліченко О.Ф. «Рекламні комунікації підприємства на ринку какао» за матеріалами ТОВ «Трекао»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи рекламних комунікацій підприємства на ринку какао та продукції з нього. Досліджено діяльність ТОВ «Трекао» на ринку какао, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу рекламних комунікацій підприємства, що діяло в межах рекламної стратегії «імідж марки», було розроблено оновлену рекламну стратегію позиціонування, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети банерної реклами. Ключові слова: реклама, рекламні комунікації, рекламна стратегія, стратегія «імідж марки», стратегія позиціонування, банерна реклама, корпоративний сайт. Kulichenko O.F. "Advertising communications of the enterprise on the cocoa market" based on the materials of "Trekao" LLC). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024.. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's advertising communications system on the market of cocoa and its products. The activities of "Trekao" LLC on the cocoa market were studied, the strengths and weaknesses of the company's activities were determined. As a result of the analysis of the company's advertising communications, which operated within the framework of the "brand image" advertising strategy, an updated advertising positioning strategy was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and banner advertising layouts were developed. Keywords: advertising, advertising communications, advertising strategy, "brand image" strategy, positioning strategy, banner advertising, corporate website.Документ РЕКЛАМУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В ЗАКЛАДІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (ФОП «Лупирь Сергій Анатолійович» (оптика «Єврозір»)(DTEU, 2024-12) Канівець Карини Костянтинівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКанівець К.К. «Рекламування товарів та послуг в закладі роздрібної торгівлі» (ФОП «Лупирь Сергій Анатолійович» (оптика «Єврозір»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламування товарів та послуг підприємства роздрібної оргівлі. Досліджено діяльність оптики «Єврозір», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено, що комунікаційні засоби є дуже обмеженими і зосереджується тільки на сайті. Розроблено рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень, дизайн акаунту бренду у соціальній мережі. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, рекламування, сайт, соціальні мережі, банерна реклама, контекстна реклама. Kanivets K.K. "Advertising of goods and services in a retail establishment" (FOP "Lupyr Serhiy Anatoliyovych" (Evrozir optics). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of advertising the goods and services of the retail jewelry company. The activity of Evrozir optics was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. It was found that the means of communication are very limited and focus only on the website. The advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were defined, the schedule was drawn up, budgets were formed and the layouts of advertising messages were developed, the design of the brand account in the social network was developed. Keywords: advertising, advertising campaign, advertising, site, social networks, banner advertising, contextual advertising.Документ РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»)(DTEU, 2024-12) Костецької Вікторії Олександрівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКостецька В.О. «Розробка рекламної кампанії підприємства» (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам реалізації рекламної кампанії підприємства на ринку квітів. Досліджено активність (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено надзвичайно низьку активність споживачів у соціальних мережах. Розроблено рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціальні мережі, банерна реклама, контент-план. Kostetska V.O. "Development of the company's advertising campaign" (FOP "Samburova Anastasia Anatoliivna" (flower shop "Amore e fiori"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the implementation of the company's advertising campaign on the flower market. The activity of the non-profit organization "Samburova Anastasia Anatoliivna" (flower shop "Amore e fiori") was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. Extremely low activity of consumers in social networks was revealed. The advertising campaign was developed, the goals, the target audience, the main tools were determined, the schedule was drawn up, the budgets were formed and the layouts of advertising messages were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social networks, banner advertising, content plan.Документ УПРАВЛІННЯ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ (за матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області)(DTEU, 2024-12) Харченко Анастасії Олександрівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаХарченко А.О. «УПРАВЛІННЯ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ» (за матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області) У роботі визначено теоретичні основи управління зв'язками з громадськістю у сфері пенсійного забезпечення. Проведено оцінку сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у контексті реалізації цієї взаємодії. Розроблено стратегічний план управління зв'язками з громадськістю та обґрунтовано заходи із удосконалення комунікаційної стратегії Пенсійного фонду України Ключові слова: управління, пенсійне забезпечення, комунікаційна стратегія. Kharchenko A.O. "PUBLIC RELATIONS MANAGEMENT IN THE SPHERE OF PUBLIC STATE ADMINISTRATION" (based on materials from the Main Department of the Pension Fund of Ukraine in Zhytomyr region) The paper defines the theoretical foundations of public relations management in the pension sector. An assessment of strengths and weaknesses, opportunities and threats in the context of the implementation of this interaction has been carried out. A strategic plan for public relations management has been developed and the effectiveness of the measures developed to improve the communication strategy of the Pension Fund of Ukraine has been substantiated. Keywords: management, pension provision, communication strategy.Документ ФОРМУВАННЯ PR-ПРОГРАМИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет, м. Київ)(DTEU, 2024-12) Неселевської Інни Сергіївни; Дубовик Тетяна Віталіївна