Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Волохонської Юлії Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ФОП «ШЕВЧУК КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА» (кав’ярня «Mojico»))(DTEU, 2024-12) Волохонської Юлії Олександрівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаВОЛОХОНСЬКОЇ Ю.О. «ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» (за матеріалами ФОП «ШЕВЧУК КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА» (кав’ярня «Mojico»)) Дана робота присвячена дослідженню формування стратегії просування підприємства в соціальних мережах. У роботі проаналізовано сучасний стан соціальних мереж як потужного інструменту маркетингу та комунікації. Детально розглянуто теоретичні основи SMM (Social Media Marketing), зокрема, визначення цілей просування, аналіз цільової аудиторії, вибір оптимальних соціальних платформ та розробку контент-стратегії. Особливу увагу приділено практичним аспектам впровадження SMM-кампаній, таким як створення якісного контенту, взаємодія з аудиторією та аналіз ефективності маркетингових заходів. Ключові слова: SMM, соціальні мережі, маркетинг, просування, стратегія, контент, цільова аудиторія, аналіз, ефективність, бізнес. 2 VOLOKHONSKYI Y. «FORMATION OF ENTERPRISE PROMOTION STRATEGY IN SOCIAL NETWORKS» (based on the materials of Individual Entrepreneur «SHEVCHUK KATERYNA VIKTORIVNA» (café «Mojico») This paper is dedicated to the study of the formation of a business promotion strategy on social media. The current state of social networks as a powerful marketing and communication tool is analyzed in the work. Theoretical foundations of SMM (Social Media Marketing) are explored in detail, particularly the definition of promotion goals, target audience analysis, selection of optimal social platforms, and the development of a content strategy. Special attention is given to the practical aspects of implementing SMM campaigns, such as creating quality content, engaging with the audience, and analyzing the effectiveness of marketing activities. Keywords: SMM, social media, marketing, promotion, strategy, content, target audience, analysis, effectiveness, business.