Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Бучaцькa Ipинa Oлeксaндpiвнa"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Позиціонування агропромислового підприємства рекламними засобами (зa мaтepiaлaми ТOВ «КвaдpoAгpo», м. Oлeксaндpiя, Кipoвoгpaдськa oблaсть)(DTEU, 2024-12) Кoлєснiк Вaлepiя Геннадіївна; Бучaцькa Ipинa OлeксaндpiвнaКолєснік В. Г. «Позиціонування агропромислового підприємства рекламними засобами». Кваліфікаційна робота освітнього рівня - магістр, на правах рукопису. Спеціальність - 061 «Жуpнaлiстикa», Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання рекламних засобів для позиціонування агропромислового підприємства ТОВ «КвадроАгро». Проаналізовано рекламну діяльність підприємства, його цільову аудиторію та рекламні засоби, в тому числі в мережі Інтернет. Розроблено стратегію просування для підвищення пізнаваності торгової марки «КвадроАгро», залучення клієнтів та збільшення продажів. Рекомендації спрямовані на зміцнення конкурентоспроможності агропромислового підприємства. Ключові слова: позиціонування підприємства, рекламні засоби, рекламна кампанія, стратегія просування, конкурентоспроможність. Kolesnik V. H. "Positioning of an agro-industrial enterprise by advertising means". Qualification work of educational level - master, in the form of a manuscript. Specialty - 061 "Journalism", Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the use of advertising means for positioning the agro-industrial enterprise LLC "KvadroAgro". The advertising activities of the enterprise, its target audience and advertising means, including on the Internet, are analyzed. A promotion strategy is developed to increase the recognition of the trademark "KvadroAgro", attract customers and increase sales. The recommendations are aimed at strengthening the competitiveness of the agro-industrial enterprise. Keywords: enterprise positioning, advertising means, advertising campaign, promotion strategy, competitiveness.