035 Філологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 035 Філологія за Автор "Бескідевич Данило Олексійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування іміджу закладу вищої освіти: соціологічний підхід(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бескідевич Данило ОлексійовичБескідевич Данило Олексійович Формування іміджу закладу вищої освіти: соціологічний підхід. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю «Соціологія», Освітньою програмою «Соціологія економічної діяльності». Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню формування іміджу закладів вищої освіти за допомогою рекламних комунікацій. Уточнено основні поняття; проаналізовано принципи і механізми формування іміджу; досліджено взаємозв’язок між рекламною комунікацією та іміджем закладу; проведено аналіз рекламних кампаній та стратегій комунікації Державного торговельноекономічного університету; визначено вплив рекламних кампаній на формування іміджу за результатами опитування; надано рекомендації щодо інтеграції комунікаційних каналів. Структура роботи: робота містить вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Обсяг роботи – 66 сторінок, 11 малюнків, 2 таблиці, 2 додатки. Кількість використаних джерел – 40 на 5 сторінках. Ключові слова: імідж, рекламна комунікація, заклад вищої освіти, соціологічний підхід, маркетинг, стратегія.