Філософії, соціології та політології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Філософії, соціології та політології за Автор "Курилова Станіслава Олеговича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СОЦІАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ ПІДПРИЄМЦЯ В ДІДЖИТАЛ СУСПІЛЬСТВІ(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Курилова Станіслава Олеговича; Крохмаль Наталія ВасилівнаАНОТАЦІЯ Курилов Станіслав Олегович. Соціальний портрет підприємця в діджитал суспільстві. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю «Соціологія», освітньою програмою «Діджитал соціологія». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню соціального портрету підприємця в умовах цифровізації суспільства. Визначено сутність соціального портрету підприємця;охарактеризовано наукові підходи до вивчення соціального портрету підприємця; обґрунтовано методологія дослідження соціального портрету підприємця в діджитал суспільстві; здійснено аналіз еволюції соціального портрету підприємця від індустріального до цифрового етапу; визначено вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування образу підприємця; проаналізовано зміни в соціальному портреті підприємця в діджитал суспільстві; розроблено програму та проведено авторське дослідження. Структура роботи. Кваліфікаційна робота виконана на 68 сторінках, з них основна частина 50 сторінок, складається зі вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновків, списку використаних джерел на 6 сторінках 51 джерело і містить 31 малюнок і 3 додатків. Ключові слова: підприємець, діджитал суспільство, цифровізація, соціальний портрет, соціальні мережі, інноваційність. SUMMARY Kurilov Stanislav. Social portrait of an entrepreneur in a digital society. Manuscript. Qualification work in the specialty "Sociology", educational program "Digital Sociology". State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the social portrait of an entrepreneur in the conditions of digitalization of society. The essence of the social portrait of an entrepreneur is determined; scientific approaches to the study of the social p ortrait of an entrepreneur are characterized; the methodology for studying the social portrait of an entrepreneur in a digital society is substantiated; the evolution of the social portrait of an entrepreneur from the industrial to the digital stage is analyzed; the influence of information and communication technologies on the formation of the image of an entrepreneur is determined; changes in the social portrait of an entrepreneur in a digital society are analyzed; the program is developed and the author's research is conducted. Structure of the work. The qualification work is completed on 68 pages, of which the main part is 50 pages, consists of an introduction, three sections divided into subsections, conclusions, a list of sources used on 6 pages (51 s ources) and contains 31 figures and 3 appendices. Keywords: entrepreneur, digital society, digitalization, social portrait, social networks, innovativeness