Кафедра Іноземної Філології та Перекладу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Іноземної Філології та Перекладу за Автор "Шевелько Катерина Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання у закладах вищої освіти(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Нереуцького Нікіти Олеговича; Шевелько Катерина ОлександрівнаАНОТАЦІЯ Нереуцький Н.О. Формування академічної доброчесності в умовах У роботі досліджується поняття академічної доброчесності та її значущість в контексті дистанційної освіти. Проаналізовано переваги й недоліки, що супроводжують онлайн формат навчання та їхній вплив на наукову етику студентів. Увагу також приділено формуванню стратегій, що є спрямованими на забезпечення академічної доброчесності під час виконання самостійних завдань, складання іспитів та написання випускних кваліфікаційних робіт. Здійснений аналіз виявив ключові чинники, які сприяють порушенню наукової етики. За його результатами було запропоновано можливі підходи до покращення її дотримання в умовах вищої освіти. У практичній частині наведено результати опитувань студентів та викладачів щодо дотримання норм доброчесності під час онлайн-навчання, та розглянуті шляхи вирішення виявлених проблемних питань. Ключові слова: академічна доброчесність, дистанційна освіта, вищі навчальні заклади, студент, самостійна робота, іспити, випускна кваліфікаційна робота. ABSTRACT N. Nereutskyi. Formation of academic integrity in conditions of distance learning in institutions of higher education. The Master’s Thesis examines the concept of academic integrity and its significance in the context of distance education. The advantages and disadvantages accompanying the online format of education and their influence on the scientific ethics of students are analyzed. Attention is also paid to the formation of strategies aimed at ensuring academic integrity during the performance of independent tasks, taking exams and writing theses. The analysis revealed the key factors that contribute to the violation of scientific ethics, and possible approaches to its improvement in the conditions of higher education were proposed. In the practical part, the results of surveys of students and teachers regarding the observance of standards of integrity during online education are given, ways of solving the identified problematic issues are considered. Key words: academic integrity, distance education, higher educational institutions, student, independent work, exams, graduate work