Кафедра Іноземної Філології та Перекладу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Іноземної Філології та Перекладу за Автор "Зварич Ірина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність онлайн-платформи у вивченні іноземної мови(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Костюк Дарини Олегівни; Зварич Ірина МиколаївнаАНОТАЦІЯ Костюк Д.О. Ефективність онлайн-платформи у вивченні іноземної мови У сучасному світі розвиток Інтернет-освіти набуває стрімкого розмаху. Загострення пандемії COVID-19 викликало не лише переміщення навчального процесу у віртуальне середовище, але й відкрило двері для нових підходів до навчання та розвитку освітніх технологій. Один з ключових аспектів цієї еволюції - це платформи для навчання, які стають майданчиком для зустрічі викладачів та учнів у віртуальному просторі. Процес навчання повинен включати нові прийоми, які базуються на інтерактивних вправах, що використовуються за допомогою онлайн платформ. Сучасні інформаційні системи можуть як доповнювати традиційні методи освіти, так і ставитися до них як альтернатива, причому вони є комплексними та гнучкими, поєднуючи різноманітні підходи до навчання та використовуючи останні цифрові рішення. Ці інформаційні системи можуть впроваджувати цифрову трансформацію звичайних процедур в освітньому процесі, наприклад, організацію подання письмових робіт з подальшою перевіркою або використання штучного інтелекту для рекомендацій індивідуальних навчальних шляхів враховуючи інтереси та успішність студентів. Зараз необхідні подальші дослідження, щоб зрозуміти, як саме онлайн-формат, реалізований через спеціальні платформи, впливає на результати навчання, проте вивчення іноземних мов через онлайн-платформи є актуальним, зручним та ефективним способом, що надає користувачам доступ до різноманітних навчальних ресурсів та інтерактивних інструментів для успішного освоєння мовного матеріалу. Ключові слова: використання технологій у вивченні іноземних мов, онлайн-платформи, інтерактивна комунікація, вища освіта, освітні інновації. ABSTRACT D. Kostiuk. The effectiveness of the online platform in learning a foreign languageIn the modern world, the development of Internet education is gaining momentum. The aggravation of the COVID-19 pandemic caused not only the transfer of the educational process to a virtual environment, but also opened the door to new approaches to learning and the development of educational technologies. One of the key aspects of this evolution is learning platforms, which become a platform for teachers and students to meet in virtual space. The learning process should include new techniques based on interactive exercises using online platforms. Modern information systems can both complement traditional methods of education and treat them as an alternative, and they are complex and flexible, combining various approaches to learning and using the latest digital solutions. These information systems can implement the digital transformation of ordinary procedures in the educational process, for example, the organization of submission of written works with subsequent verification or the use of artificial intelligence for recommendations of individual educational paths, taking into account the interests and success of students. Further research is now needed to understand exactly how the online format implemented through special platforms affects learning outco mes, but learning foreign languages through online platforms is a relevant, convenient and effective way that provides users with access to a variety of learning resources and interactive tools for successful learning of language material. Keywords: use of technology in foreign language learning, online platforms, interactive communication, higher education, educational innovations.