Кафедра Іноземної Філології та Перекладу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Іноземної Філології та Перекладу за Автор "Богатирьова Катерина Василівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості навчання здобувачів вищої освіти англійської мови з використанням онлайн-платформ в умовах воєнного часу(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Афанасієвої Карини Анатоліївни; Богатирьова Катерина ВасилівнаАНОТАЦІЯ Афанасієва К. А. Особливості навчання здобувачів вищої освіти англійської мови з використанням онлайн-платформ в умовах воєнного часу У випускній кваліфікаційній роботі проаналізовано основні проблеми та можливості, які виникають в процесі вивчення англійської мови за допомогою онлайн-платформи під час воєнного стану. Акцент зроблено на необхідності адаптації освітніх програм та методів навчання до конкретних умов, що вимагають гнучкості, доступності та безпеки навчання. Визначено вплив воєнного стану на мотивацію та ефективність навчання здобувачів вищої освіти, зокрема, на фізичну та психологічну безпеку студентів, а також доступність навчальних ресурсів. У дослідженні пропонуються рекомендації щодо розробки спеціалізованих курсів, які враховують воєнний контекст, а також створення підтримуючих програм для збереження психологічного добробуту студентів. Встановлена практична цінність дослідження полягає у можливості використання розроблених рекомендацій для вдосконалення освітнього процесу в екстремальних умовах. Дослідження також підкреслює важливість інтеграції сучасних технологій для забезпечення безперервного навчання,навіть за умов обмеженого доступу до традиційних освітніх ресурсів. Важливою також є роль онлайн-платформ у забезпеченні доступу до якісної освіти в умовах обмежених ресурсів. Ключові слова: онлайн-платформи, англійська мова, воєнний стан, адаптація освітніх програм, підтримка студентів, дистанційне навчання , освітній процес. ABSTRACT Afanasiieva K. A. Peculiarities of Teaching English to Students Using Online Platforms in Wartime The Master' s Thesis analyzes the main challenges and opportunities that arise in the process of learning English through online platforms in wartime . Attention is focused on the need to adapt educational programs and teaching methods to specific conditions that require flexibility, accessibility and security of education. The work examines the impact of wartime conditions on the motivation and efficiency of students, especially regarding their physical and psychological safety, as well as the availability of educational resources. The study offers recommendations for the development of specialized courses that take into account the context of wartime and for the creation of support programs aimed at supporting students' psychological well-being. In this paper we have studied the implementation of the developed recommendations for the educational process in extreme conditions. This work has proved the importance of integrating advanced technologies to ensure lifelong learning and uninterrupted processes, even in conditions of restricted access to traditional educational resources. Furthermore, online platforms are highlighted as pivotal in facilitating access to high-quality education under resource-limited conditions. Keywords: online platforms, English language, wartime, adaptation of educational programs, student support, distance learning, educational process