292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Хоменко, Анастасія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(ержавний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Хоменко, Анастасія МиколаївнаУ роботі проаналізовано праці та підходи до дослідженню франчайзингу як форми розвитку міжнародної підприємницької діяльності. На основі проведеного дослідження, було запропоновано розвиток міжнародної діяльності ТОВ «ГАЛЯ БАЛУВАНА» та удосконалено наступне: розширення на ринок Китаю з франшизою "Multi Cook" у трьох ключових містах: Шанхай, Гуанчжоу та Ченду; розробка заходів для мінімізації економічних, валютних, конкурентних, політичних, правових, репутаційних та кадрових ризиків. Було запропоновано впровадження маркетинг-кіту для просування бренду "Multi Cook" у Китаї; проведено складання детального календарного графіку та діаграми Ганта для планування та контролю процесу розширення; проведення фінансового аналізу для оцінки економічної ефективності розширення та розрахунку потенційного прибутку, в результаті чого очікується збільшення загальних доходів компанії на 23,86% та чистого прибутку на 12,57% у 2025 році, отримання додаткового прибутку у розмірі 1175,41 тис. грн за пів року від діяльності нових франшиз у Китаї та ефективність діяльності нових франшиз на рівні 14,72%. The work analyzes the works and approaches to the study of franchising as a form of international business development. Based on the research conducted, the following was proposed and improved: expansion into the Chinese market with the "Multi Cook" franchise in three key cities: Shanghai, Guangzhou and Chengdu; development of measures to minimize economic, currency, competitive, political, legal, reputational and personnel risks. The implementation of a marketing kit for promoting the "Multi Cook" brand in China was proposed; a detailed calendar schedule and Gantt chart were drawn up to plan and control the expansion process; a financial analysis was conducted to assess the economic efficiency of the expansion and calculate potential profit, as a result of which it is expected to increase the company's total revenues by 23.86% and net profit by 12.57% in 2025, obtaining additional profit in the amount of 1175.41 thousand UAH per half year from the activities of new franchises in China and the efficiency of the activities of new franchises at the level of 14.72%