292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Ночовна, Ганна Дмитрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ(ержавний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Ночовна, Ганна ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена актуальній темі створення та просування українських брендів на міжнародних ринках. Проаналізовано теоретичні основи створення та просування брендів на міжнародному ринку, а саме основні поняття «бренду» та «бренд-менеджменту» та його принципи, функції, завдання. Визначено основні етапи створення і просування бренду на міжнародних ринках Ідентифіковано напрямки вдосконалення створення і просування українських брендів на міжнародних ринках. Визначено особливості просування українських брендів на міжнародні ринки. Проаналізовано та запропоновано враховувати досвід міжнародних брендів для вдосконалення створення і просування українських брендів на міжнародних ринках The qualification work is devoted to the topical issue of creating and promoting Ukrainian brands in international markets. The theoretical foundations of creating and promoting brands in the international market, namely the basic concepts of “brand” and “brand management” and its principles, functions, and tasks are analyzed. The main stages of creating and promoting a brand in international markets are determined Directions for improving the creation and promotion of Ukrainian brands in international markets are identified. The peculiarities of promoting Ukrainian brands in international markets are identified. It is analyzed and proposed to take into account the experience of international brands to improve the creation and promotion of Ukrainian brands in international markets.