292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Кулик, Анастасія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МІСЦЕ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ(ержавний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Кулик, Анастасія ОлександрівнаМісце українських компаній на міжнародному ринку зеленого туризму (на матеріалах ТОВ «Туристична компанія «Поїхали з нами», м. Київ). Кваліфікаційна робота присвячена аналізу місцю українських компаній на міжнародному ринку зеленого туризму. У роботі розглянуто сутність та ключові характеристики міжнародного туризму. Проведено аналіз світового ринку туризму і здійснено оцінку міжнародного туризму в Україні. Виявлено пріоритети розвитку міжнародного туризму в Україні. Обґрунтовано наявні проблеми кадрового, фінансового, управлінського та безпекового елементів розвитку міжнародного туризму в Україні. Найбільш перспективними є розвиток зеленого туризму, а також інвестування коштів в регіональні туристичні проекти, що дозволить покращити туристичну інфраструктуру країни в стратегічній перспективі. The place of Ukrainian companies in the international market of green tourism (based on materials from LLC "Travel Company "Let's Go with Us", Kyiv). The qualification work is devoted to the analysis of the place of Ukrainian companies in the international market of green tourism. The work considers the essence and key characteristics of international tourism. The analysis of the world tourism market and the assessment of international tourism in Ukraine were carried out. The priorities of the development of international tourism in Ukraine were identified. The existing problems of personnel, financial, managerial and security elements of the development of international tourism in Ukraine were substantiated. The most promising are the development of green tourism, as well as investing in regional tourism projects, which will allow improving the country's tourism infrastructure in a strategic perspective.