292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Грабова, Ганна Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА-СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ(ержавний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Грабова, Ганна ІванівнаКваліфікаційна робота спрямована на розробку маркетингової стратегії для організації, що працює в сфері міжнародного бізнесу (на прикладі ТОВ “Севен лайнс”). В роботі було розглянуто теоретичні основи створення маркетингової стратегії, проведений SWOT-аналіз, зроблена оцінка конкурентного середовища. Дослідження в першу чергу зосереджено на рекомендаціях щодо покращення маркетингової стратегії компанії шляхом покращення дистрибуції, підвищення впізнаваності бренду та розширення ринків збуту. Використання сучасних маркетингових інструментів може допомогти компанії стати більш конкурентоспроможною в глобалізованому світі. The qualification work is aimed at developing a marketing strategy for an organization operating in the field of international business (based on materials of Seven Lines LLC). The work considered the theoretical foundations of creating a marketing strategy, conducted a SWOT analysis, and assessed the competitive environment. The research primarily focuses on recommendations for improving the company's marketing strategy by improving distribution, increasing brand awareness, and expanding sales markets. The use of modern marketing tools can help a company become more competitive in a globalized world.